lördag 17 december 2011

ENYA SHEPHERD MOONS


Just idag känner jag mig omgiven av ljus
och positiv energi.

Vi har just ätit lite grillad lax med bulgurmix och ajvar relish.
Först ska jag ta och sova middag en stund och sen blir det gymmet
lite senare under kvällen.
Simningen blev det inget av idag för bussen hade åkt
när jag vaknade. Det tar jag igen med att köra lite easy-liner
har jag tänkt mig. 

Sitter och funderar på om jag ska fortsätta måla på den här tavlan för
jag har lite ideér om den. Eller så fortsätter jag på någon annan målning...
Viljan att måla är iallafall tillbaka och det är ett stort plus.
Min kreativa sida har fått stå åt sidan lite på sistone men
jag känner att lusten återvänder nu även på den fronten.
Fast jag tar det väldigt lugnt. Ont i magen har jag tyvärr fortfarande...

Hoppas att Ni har det bra också.

Ha en mysig lördagskväll!
Kram Sussie

4 kommentarer:

Hovika sa...

Fin tavla!

Lotusblommans vardag sa...

Tack! :)

Mandi sa...

Härligt med positiv energi och kreativitet sådär det är du värd :-)
Fin tavla

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla du! :)