torsdag 15 december 2011

Kväll i köket!


Sitter här i köket och njuter av att det är så nystädat och mysigt.
Hade ju egentligen tänkt gå ner och motionera lite på gymmet men tittade på
klockan exakt 22 och insåg att jag inte hann...
Hade tänkt att det får bli en långpromenad, men det blev inget av det heller.
Imorgon blir det simhallen.

Jag har varit ganska så smärtfri i benen ett tag, det har istället varit fingrarna
och handlederna som smärtat, och var så glad för att slippa just bensmärtan
men nu har jag plötsligt fått vansinnigt ont i båda benen.
Riktigt riktigt ont! Och än har inte värktabletterna hjälpt...
Det är ju regn och rusk här nu. Blött och slaskigt.
Så det kan mycket väl vara därför. Delvis...
Jag blev plötsligt väldigt ledsen nu på kvällen.
Alltid denna smärta som kommer tillbaka...

Imorgon måste jag ha en kortmakardag och satsa på att få iväg
alla kort som jag vill ha iväg före jul.
Så jag ska väl ta och knyta mig snart. Eller iallafall läsa lite
i sängen. Och sen drömma mig bort.
Jag önskar att jag ska få leva även nästa år och att det ska bli
ett lyckligt år för mig... Jag tar ett år i taget nämligen.

Sov gott, om nu någon råkar vara vaken fortfarande...
Kram Sussie

Inga kommentarer: