fredag 16 december 2011

Nya lampan!

Jag som verkligen väntat på lampan!
 Man ska tydligen inte tro att man ska få ha en hel
bekymmersfri dag! Inte i det här hushållet!

Vi köpte ju en ny fin röd skrivbordslampa. Eller rättare sagt
så var vi inne och beställde en i slutet på förra veckan hos
Elbyrån i Ludvika. Och idag hämtade vi den.
Försäljaren sa att lampa samt adapter skulle finnas i
paketet. Men icke sa nicke.
Nu när jag så glatt skulle installera lampan i
hobbyrummet så upptäcker vi att det saknas i förpackningen.

Jag blir så besviken och arg! Alltså måste vi till Ludvika
imorgon igen! Och bussarna går typ 2 ggr om dagen...

Hej och hå! Kollade just detta med bussarna och vi måste
stanna i Ludvika tre timmar bara för att gå in fem minuter och
byta en lampa! Suck!

Nu skulle jag ringa tillbaka till butiken om fem minuter för
att kolla först och främst att jag kan få en ny adapter!
Varför ska jag bara ha en massa trubbel hela tiden?!
Kan inte någon bara vara snäll och go och rar,
få mig att må bättre och göra mitt liv lite lättare...

Nu blir det en tupplur och sen träning ikväll.

Ha en trevlig fredagskväll!
Kram Sussie

2 kommentarer:

conny sa...

Här kommer det en snäll o go o rar hehe! :D
Stå på dig och säg att Ebyrån ska betala bussresorna. De har ju sålt en produkt som inte var komplett, alternativt ska ni ha lampan gratis!

Lotusblommans vardag sa...

Roligt med snälla goa rara människor! :)
Jag ska göra mitt bästa. Pratade just med butiken och adaptrarna är restnoterade så de ska ringa mig nästa vecka när jag kan komma och hämta ny adapter. Vem vet hur lång tid det kommer att ta!? Fabriken ska väl inte skicka lampor utan adapter i när det finns ett foto med adapter som ska medfölja på paketet! :(
Jag ska säga att jag ska ha lampan till halva priset! Minst.