tisdag 3 januari 2012

...



20 kommentarer:

conny sa...

Finns ingen konkurrens då kan man göra hur man vill. Det var i alla fall bra att du inte började svära förrän efter 30, för i annat fall hade du legat risigt till....hahahaha! :D

Simma lugnt!

Lotusblommans vardag sa...

Jag är INTE lugn! :( Inte än...

Hovika sa...

Fy vad dåligt!

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det som irriterar mig mest är ju att jag under den här tiden hade kunnat leta upp någon annan lampa. Jag behöver belysning i hobbyrummet!
Kram

anna sa...

Ohhh Vad vidrigt gjort!!! Men tyvärr är de så att när det intefinns konkurens så behandlar de kunder på sitt lilla sätt.
Jag hade inte gått dit igen.
KRAM

Lotusblommans vardag sa...

Jag som tyckte lampan var så fin... :(
Kram

Sussie sa...

Inte undra på att du blir förbannad det skulle nog alla bli.
Tycker att du ska berätta för folk i byggden hur lampbutiken behandlar sina kunder.
För hur som helst får dom inte bete sig.
För butiken finns för kunderna INTE tvärtom.

Kram
Sussie B

Lotusblommans vardag sa...

Hade dom ringt upp mig som lovat så fort de visste besked och på ett vänligt sätt visat att de höll ord och beklagat det hela hade jag nog inte blivit så arg. Men först när vi kom in i butiken så var det som att "jaha..? Vilken menar du..?" Att bara låta mig vänta till ingen nytta alls.
Prata om dom har jag ingen som helst glädje av men blev bara tvungen att skriva av mig här på bloggen.
Kram

Lena sa...

Jag hade INTE varit snäll och jag är en som började svära låååångt innan 30... svär lite väl mycket ibland tycker till och med jag själv :)

Sussie sa...

Det kan jag förstå att det var skönt att få skriva av sig.
Men samtidigt tycker jag att du SKA varna andra så dom kan vända sig någon annanstans.
Hoppas du har skakat av dig det värsta från den här händelsen.
Hoppas du får en riktigt bra dag.

Kram
Sussie B

Alva sa...

Men Gud! Nu sitter jag här och blir arg också! Så sjukt dålig stil!!! :( KRAM!

Lotusblommans vardag sa...

Jodå, jag hämtar mig för vad ska jag annars göra? Men nu blir det till att leta ny lampa. Typ i Borlänge, Sthlm eller Västerås...

Ja, inte är jag stolt över mitt svärande jag heller. Usch. :)

Ha det bra idag!
Kram

Sussie sa...

Ibland hjälper det att svära av sig lite å vara :@
Annars går det att beställa en lampa...det är nog enklast och snabbaste sättet. :-)

Kram
Sussie B

Lotusblommans vardag sa...

Du menar från katalog? Jag måste hitta en lampa jag vill ha snabbt. Massor av tid har gått till spillo redan. Jag tror att dom sålde "min" lampa till någon dom känner som ville ha en likadan... Kram

Ellinor sa...

buuuh så dåligt

Anonym sa...

Så himla dåligt!! Dåligt skött från början och att dessutom inte erbjuda kompensation och vara allmänt nonchalant... Dit skulle jag inte gå igen.

Inlägget som kräver lösen heter "2011" och ligger en bit ner på sidan, skrev det på nyårsdagen. Hoppas du hittar dit och att det går att komma in. Kram

Lotusblommans vardag sa...

Japp!

Sussie sa...

Katalog eller någonstans på nätet.
Det finns säkert någon du vill ha
efter lite sökande.

Kram & lycka till med sökandet.
Sussie B.

P.s. Den som söker skall finna. (eller hur det nu var) D.s.

Lotusblommans vardag sa...

Klart jag hittar en! :D

Be och du skall få heter det också!
Jag får väl be av bara... sjutton!

Vaknade just av en konstig dröm. Vad jag drömmer
mycket märkligt... Kommer du ihåg dina drömmar förresten?

Godmorgon från Sussie :)

Sussie sa...

Ja ibland så händer det att jag kommer
ihåg mina drömma och jag drömmer
också om konstiga saker.
För det mesta fattar jag inte alls var
alla drömmar kommer av.
Vad är det egentligen för konstigt jag
går och tänker på som genererar
dessa drömmar? Kanske det är bra att
man inte vet det eller vad säger du..?

Kram
Sussie B.