fredag 10 februari 2012

Dagens träningsrapport!


Dagens träning:

30 min gåbandet a 4,6 km/tim
cykel 18 minuter
Easy Liner 20 min
30 min gåbandet
( 10 min 3,5 km/tim lätt uppförsbacke,  20 min 4,3 km/tim )

Nu fredagskväll.
Förmodligen inget bra på tv så vi plockar kanske
fram någon dvd.
Vet Ni vad som hände med dvd-boxen vi köpte?
Sagan om ringen-trilogen.
Gubben glömde den på bussen!
Alltid är det något. Tur att han har så många goda egenskaper också...
Den mannen!

Men men... Någon annan blev nog glad.
Vi får väl helt enkelt köpa en ny.
Vill gärna se dom igen. Utan reklam.

Nu ska vi ut och handla.
Hoppas att Ni får en riktigt mysig fredagskväll!
Kram Sussie

6 kommentarer:

Sussie sa...

Nu ska vi se om det här funkar. :-)
Tråkigt att han glömde dom på bussen, sånt händer ibland. Själv så har jag slarvat bort mina härliga fingervantar men men det är tyvärr sånt som sker tråkigt nog.
Jag beundrar verkligen dig som orkar att gå och cykla så mycket....du måste ha fått en himla kondis....det måste ju kännas helt underbart. :-D
Jag är jätteglad för din skull.

Kram
Sussie B

Lotusblommans vardag sa...

Ja Sussie, jag har superbra kondis. :D
I stan och Nacka gick vi nästan vart vi än skulle. Min dotter och jag har alltid cyklat och promenerat massor. :D
Men tyvärr är det ju så att smärtan avhåller mig från att ta ut mig så mycket som jag egentligen skulle vilja och kunna. Måste ju alltid betala med "mina tupplurar" ! Och så proppar jag i mig värkisar...
:(
Men jag älskar verkligen att hålla på. Jag njuter av det! ;)

Hoppas att du har det bra med din sjukgymnastik och njuter av vattenjympan! :) Fortsätt med den om du tycker om det för det har du rätt till. Träna på egen hand på remiss i varm bassäng.
KRAMAR och ha en jättebra lördag.

PS. Din kommentar hamnade i skräpposten igen och jag har kollat alla inställningar. Kan det vara ngt med dina inställningar? Kram igen :)

anna sa...

Oh vad typiskt glömma saker. Tyvärr händer det alla någon gång.

Ja ja blirberoende av löpbandet. Så smidigt och enkelt. Ångrar inte att vi skaffa det :)

kramar

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det gör ju det. Paraplyer är min grej... ;)

Det låter toppen tycker jag! Nu har du hittat något du gillar och längtar till. :)
Och smidigt med ett hemma så får du det gjort.

Ha det gott idag!
Kram och pepp!

ZtorZillen sa...

Va trist att glömma de på bussen! Hoppas att ni i alla fall fick se något bra och att kvällen blev lyckad i alla fall!

Lotusblommans vardag sa...

Jodå, jag låg och läste och somnade rätt tidigt. :)
Kan vara skönt det också.
Ha en mysig söndag!