fredag 10 februari 2012

Ny dag i dag!


Idag är en ny dag och jag kastar oron över axeln.
Tur att jag är van vid det mesta nu för tiden. Peppar peppar...
Oro har varit normaltillstånd alldeles för länge.

Idag är det iallafall dags för träning igen. Har faktiskt lite träningsvärk
från EasyLiner maskinerna. Men vad jag förstår så är det bara att träna på.
Kommer som vanligt att köra mest kondition eftersom jag gillar att
göra av med energi på det viset.
Fast gör av med energi gör jag egentligen inte.
Tankar på med ny energi snarare. Så upplever jag det!


Igår var vi iallafall på Skönvikt och jag gillar den läkaren.
Och vad jag fick veta igår skrev jag ju redan igår.

Vi tog en härlig promenad där i Säter igår.
Jättevackert vinterlandskap var det och strålande sol och bitande
kallt hela dagen. Tyvärr glömde jag kameran igen.
Varför ska man jämt glömma den när man gör något speciellt?

Så istället för vilodag
så blev det iallafall lite motion igår också.


Ha en jättemysig fredag!

Kram Sussie

3 kommentarer:

maska sa...

Hei. Nok en uke er over og du er super med trimming. Så godt at du merker at det hjelper og du får mer energi.
Håper du slipper å vente så lenge på ultralyden.
Endelig er det noen som finner ut ting som ikke er som det skal.
Ha en fin helg. Klem.
:)

xxxtglxxx sa...

Just popped by to say hi and follow your new blog :)

Hope you are well, and I wish you a wonderful weekend :)

hugs

xxalisonxx

Lotusblommans vardag sa...

Hej Marit! Ja, det är bara att kämpa på så ordnar sig nog allt. Jag hoppas att du får en jättebra helg du också! :)
Kram


Hi Alison! Welcome as a new follower! :)
I wish you a wonderful weekend too!
Hugs!