tisdag 7 februari 2012

Dagsrapport!

Hade förberett lunchen innan träningen så det var bara att sätta sig och
äta när jag kom hem. Grillad lax och ugnsrostade rotsaker ( sötpotatis, potatis, morot)
och lök och paprika. Såsen gjorde jag på lättcréme fraiche med sweet chili sauce, sambal oelek
 och dill) Och lite gurka till maten för grönsakernas skull... Gubben fick matlåda med sig.

Nu har jag varit och tränat igen!
Vilket välbefinnande som infinner sig! :)

Jag gick på gåbandet 30 min a 4,6 km/tim,
cyklade 16 minuter så svetten lackade,
gick på gåbandet igen 45 min.
( 30 min a 4,3 km/tim och på slutet varierade jag
med att gå lite sakta i lätt uppförsbacke...)

Sammanlagt 1,5 timmes träning!
Låter kanske tråkigt men det passar mig. Jag gillar ju det!
Och då blir det gjort. Och imorgon varvar jag med EasyLiner igen.


Nu ska jag tömma och ladda diskmaskinen och sen en stunds
vila innan jag MÅSTE dammsuga. Dammtussarna yr omkring här
och det är INTE så kul... Inte kul att dammsuga heller i och för sig...
Men men... Vad gör man?
Någon som vill bli min hushållerska?

Ha en toppen eftermiddag och kväll!

Kram Sussie

4 kommentarer:

Hanna sa...

Bra jobbat!! Tack för boktipsen. Ha en bra kväll och onsdag.

Lotusblommans vardag sa...

Tack Hanna och detsamma till dig!

conny sa...

Tjoflöjt! Hur är det i fiolernas och skäggens landskap? Jag söker platsen som din hushållerska. Jag har körkort och bil och kan steka pannkakor, räcker det? ;D

Lotusblommans vardag sa...

Njaa, jag vill nog ha lite annat än pannkakor. Inte så bra för min vikt! ;) Men jag ska ha din ansökan i åtanke.
Ha en toppen dag!