måndag 6 februari 2012

Varit och tränat!


Nu har jag varit och fått dagens träning utförd.
Så skönt det var och så skönt det känns nu efteråt.
Jag var nog lite grinig för att jag inte hade simmat på hela förra veckan
så detta ska nog få igång mina endorfiner igen!

Först stod jag på gåbandet i 32 min i 4,6 km/tim,
sen cyklade jag i 15 minuter och körde lite på Easy Line maskinerna.
Det var jobbigt! Maskinerna alltså. Så jag tog typ ett-två varv men inte
på alla maskinerna.
Och sen avslutade jag med 30 min på gåbandet igen.
I 4,3 km/tim halva tiden och sen 3,8 km/tim.

Ärligt talat ville jag inte gå hem...
Men jag kan ju inte stanna där hela dagen.
Det var ganska lite folk i början men nu på slutet var det
fullt ös med både vuxna och barn!
Så nu längtar jag redan tills imorgon!

Nu ska jag få i mig något att äta och sen en skön dusch.

Hoppas att Er dag har varit bra hittills!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Lisa sa...

Heja, heja! Vad duktig du är!!

Kram å pepp!

Lotusblommans vardag sa...

Tack vad gullig du är! Jg suger i mig berömmet för jag behöver det! :D :D
Ha det bra! Kram