måndag 13 februari 2012

Motionsutmaning 2012 - vecka 6.


Sitter här och ska alldeles strax hoppa ner i säng.
Gubben min sover redan och det är lugnt och tyst i huset och på
gatan utanför. Gillar kvällar och njuter av att framförallt biltrafiken
här utanför tystnar...

Idag har jag haft en vilodag. Sovit största delen av dagen faktiskt.
Sett lite på TV nu på kvällen.
 "Familjen Annorlunda" och "30 grader i februari".

Imorgon är det dags för träning igen och så här ser schemat ut:

Måndag:   VILA!
Tisdag:   Gym   KLAR!
Onsdag:   Gym   KLAR!
Torsdag:   VILA!
Fredag:   VILA!
Lördag:   Gym   KLAR!
Söndag:   Vinterpromenad 40 min   KLAR!

Fyller som vanligt i all träning när den är avklarad.
Eller om det blir ändringar.
Tycker att det funkar bra att göra så här så att jag verkligen
ser exakt vad jag gör och inte gör.

Återstår att göra samma sak med kosten igen.
Ska plocka fram Viktväktarnas checklistor igen och noggrannt
börja fylla i dem igen.
Så att jag har samma koll där som på träningen.

Ha en jättebra tisdag!
Godnatt!

Kram Sussie

Inga kommentarer: