lördag 18 februari 2012

Nyss varit på gymmet.

Mysiga lampan i vardagsrummet...
Jag har nyss varit på gymmet och tränat.

Det blev en timme på gåbandet idag. 4,3 km/tim.
Kändes skönt.

Nu sitter jag här i vardagsrummet och kollar på
"Virgin suicides". Film på TV2.

Balkongdörren står öppen och det fläktar skönt.
Och jag har en finsk kålpudding i ugnen.
Fick ett recept av FRU VENUS.
Gud, så gott det doftar. Vi ska äta den med kokt potatis
imorgon. Mums.

Egentligen hade jag tänkt storstäda idag.
Jag har pratat om det länge. Här på bloggen också.
Men det har inte blivit av.

Om det inte blir av imorgon så får jag ta tag
 i det nästa vecka då gubben jobbar kvällar...

Hoppas att Ni har en mysig lördagskväll
och att resten av helgen har varit bra!

Kram Sussie

5 kommentarer:

ZtorZillen sa...

Jag bara ÄLSKAR din lampa! Vart har du köpt den? Bra jobbat med träningen! Heja dig! Berätta hur kålpuddingen blev sen! (min favoriträtt)

anna sa...

Hoppas du fick en fin lördag och mysig söndag.
Ja jag får vara nöjd över förändringar jag gjort och gör. Och jag mår ju bättre än på länge :)
Kram kram

Lotusblommans vardag sa...

Hej på Er!

Jo, kålpuddingen blev superdupergod! Måste jag göra mycket oftare. :)

Lampan köpte jag i en affär vid Odenplan i Stockholm som heter PopCorn, om den finns kvar, och det var redan 1996. Det är en affär med massor av kitschiga prylar. :D

Ja, idag ska det gås på gåbandet igen!

Kram och pepp!

Minviktresa sa...

Du är så himla flitig så jag blir trött bara av att läsa... Haha! Du är så duktig med din träning.. Kram Lisbeth

Lotusblommans vardag sa...

Ojdå, då måste du nog börja röra på dig! Om du blir trött bara av att läsa om motion. *skojar* ;D

Tack för berömmet! Jag blir glad av det även om det är på bloggen så peppar det mig.
Kram och ha en mysig dag :)