fredag 3 februari 2012

Ta mig i kragen!

Gårdagens björnbärssmoothie!

Jag har nyss släpat mig upp ur sängen...
Såg att gubben försökt väcka mig på mobilen flera ggr men
jag sov som en stock. Hade satt i öronproppar.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen efter en kopp kaffe.
Fick i mig lite frukost. Müsli och mjölk.
Har varit alldeles yr i bollen senaste dagarna.
Och det har "bara" blivit lite promenader. Inget gym.
Imorgon bitti ska jag upp och städa lägenheten och då börjar
jag med gymmet direkt på morgonen. Samma sak på söndag
för då har jag bokat tvättstugan direkt på morgonen.
Nu får jag sluta slashasa runt som jag gjort denna vecka...
Idag blir det en lång promenad.
Dags att ta sig i kragen!

Och jag vet att vi skulle åka till Ludvika idag.
Men varför? Glömt. Struntsamma lika bra att vara klar
när A kommer hem så det blir gjort på en gång.
Fredagar jobbar han ju till tre men tror han sa att han skulle
komma hem tidigare...

Ha en bra dag!
Kram Sussie

2 kommentarer:

maska sa...

Herlig drikke du har her. :)
Allerede helg, dagene går så fort.
Her blir det nok en kald helg, ca 11 kalde grader.
Glede meg til vi får på plass en ovn til å fyr opp i.God tur til Ludvika.
Ha en flott helg.
Klem

Lotusblommans vardag sa...

Tack Marit! Ja, jag brukar bland olika bär med lite yoghurt och mjölk. Det är sååå gott! Jag är tokig i olika sorters bär.
:) Vi var i Ludvika och fixade anslagstavla.
Vad härligt med en spis att kunna elda i. Nu är det kallt här också. Vi har 17 grader kallt här nu. Tog en promenad nyss.
Ha en jättemysig helg du också! Kram