söndag 11 mars 2012

-3cm i midjan och -1,1 kg på vågen!


Äntligen kan jag komma med goda nyheter!

För det första är jag frisk från förkylningen nu och det
känns ju såklart toppen!
Och för det andra har vågen börjat visa minus!
-1,1 kg sedan start på Viktklubben.
Och inte bara det.
Måttbandet visar minus 3 cm runt midjan!

Det här sporrar mig naturligtvis att fortsätta.
Nu känns det plötsligt inte helt omöjligt längre...


Bilderna tog jag igår när vi helt plötsligt från ingenstans
på ett par minuter fick en lokal liten storm. Regnet började
ösa ner och det blåste så in i Norden. Men sedan var det
över på bara några minuter och himlen blev vackert
röd-lila.

Idag är det bara grått grått! Jag vill ha blå himmel. Och sol.
Men jag är glad ändå och ska åka och simma idag.
Det ska bli så skönt.

Hoppas att Ni får en riktigt fin söndag!
Kram Sussie


2 kommentarer:

Helen Holmberg sa...

Herregug så himla bra!!!!!!! Vad duktig du är :)))

Längtar efter solsken här med, var blåsigt men milt väder här idag. Kändes vårigt, underbar känsla. Kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack Helen!
Ja, det var verkligen våraktigt väder idag. Hoppas det håller i sig. Kram och pepp!