fredag 30 mars 2012

GLADA i hågen...

Snacka om att se djupt bedrövad ut!
Men han tycker det är ok att jag bjuder Er på denna bild.
För han är jätteglad! Jag lovar! :D 

Glada i hågen gick vi iväg i morse för att äta frukost
på Kaffekoppen på Stortorget här i Gamla stan.

Snacka om att vi höll på att skratta ihjäl oss när vi såg detta
foto nu när vi kom hem!
Anders ser ut som om han var på begravning eller något!



Men det var nog för att jag skulle fjanta runt med kameran
och han inte fick dricka sin varma goda choklad med vispgrädde
fort nog!  För visst ser den jättegod ut! 


Själv tog jag färskpressad apelsinjuice.
Och båda beställde vi varsin god smörgås med
kyckling- och curryröra och massor av groddar, krasse och grönsaker.


Nu sitter vi på rummet och tar igen oss ett tag.
Sen blir det dusch och fräscha upp oss och sen ut på stan igen.

Senare ska vi åka ut till Nacka Forum där vi var igår också.
Mikaela bor alldeles intill och vi ska tillbringa några timmar
till med henne. Igår kom vi hem sent för vi blev kvar hemma hos
henne ända till tio. Mysigt att sitta och prata när
man inte träffas så ofta som man vill.

Ha en jättebra dag!
Kramar Sussie

7 kommentarer:

ZtorZillen sa...

Åh, så smaskigt det ser ut! BTW så har jag en minitävling hos mig, kolla in den vettja!

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det var supersmaskigt! ;)
Kollar in hos dig imorgon kväll när jag kommer hem.
Ha en toppen lördag!

conny sa...

Anders ser cool ut! Han har den där "inget att tjafsa om" looken. :)

Lotusblommans vardag sa...

Han gillar din kommentar! :)
Nu ska vi iväg och äta frukost! Igen! ;)
Ha en bra dag!

Sussie sa...

Det där såg jättesmarrigt ut.
Jag tänkte direkt..hur sjutton
ser han ut när han är glad..! ;-)

Kram
Sussie B.

ZtorZillen sa...

Wuhu! Du vann tävlingen ;) Maila dina kontaktuppgifter!

Lotusblommans vardag sa...

Sussie! Om han ser så där ut när han är glad vill man inte veta hur han ser ut när han är sur! Eller hur? ;)
Kram

StorZillen! :)
Oj, vad kul! Mailar imorgon bitti.
Och tittar in på din sida då. Bara innne en snabbis nu. Kram