onsdag 4 april 2012

Motionsutmaning vecka 14 - 2012.

Motionsschemat denna vecka:

Måndag:   Simning 60 min   KLART!
Tisdag:   Simning 45 min   KLART!
Onsdag:   VILA
Torsdag:   VILA
Fredag:   VILA     sjuk!
Lördag:  VILA    sjuk!
Söndag:   VILA    sjuk!

Jag fyller i vartefter jag tränat denna vecka. Vet inte vad det blir
eller hur mycket. Det får bli som det blir. Ska försöka gör något
nästan varje dag.

Just nu är det jättejobbigt. Väntar på besked om min Datortomografi.
Vill bara ha svar så fort som möjligt.
Suttit och storgråtit hela förmiddagen för det är så jobbigt att inte
veta vad det är för klump jag har i magen... Väntan tär på mig.
Det här har hållit på alldeles för länge nu.

Tröttheten är nog det värsta. Sen jag kom hem från Stockholm
har jag förutom simningen bara sovit och vilat. Trycket i andnings-
maskinen går up till 14,4 titt som tätt så jag måste nog justera
den till högre tryck igen. Den är inställd på 9 nu. Får ringa till
Avesta lasarett imorgon och fråga hur man gör...
För att göra gubben lite rättvisa så kommer här en annan bild från Stockholmsresan.
Här sitter vi och fikar med min dotter på Nacka Forums Espresso House.
Här ser han ju harmonisk och tillfreds ut eller hur?
Varken jag eller Mikaela vill vara med på bild så Ni får hålla tillgodo med detta.
Jag drack en ISLATTE! Älskar iskall latte. Gubben tog en Macchiato och  American
fudgecake och gumman tog någon smoothie och Muddcake med grädde.
Det var allt för nu. Solen skiner och jag försöker desperat bli lite gladare.
Känner inte igen mig alls i att inte kunna se något roligt
i något överhuvudtaget. En hemsk känsla. Inte jag på något sätt.

I eftermiddag ska jag vara på AF klockan tre och sen ska jag
försöka göra något kort. Det gör mig ledsen att jag inte orkar med
min hobby överhuvudtaget just nu.

Jag ska sätta mig på balkongen i solen med en kopp kaffe.
Borde hjälpa lite. Det är 44 plus direkt i solen!
Ha en fin dag i solen!
Kram Sussie

Inga kommentarer: