torsdag 28 juni 2012

Nu har dottern min anlänt...

... och hon var med mig ner på gymmet nu på kvällen.
Jag körde en halvtimme på gåbandet i 4,3 km/tim hastighet¨
och sen blev det 15 minuter på motionscykeln.
Sammanlagt cyklade jag 5 km på den.
Det kändes att jag inte tränat ordentligt på ett tag.
Men nu tar jag nya tag!

 Skönt att komma igång igen och jag känner mig peppad.
Det händer något positivt. Jag blir glad av att ha besök
och dessutom sken ju solen en hel del idag
och jag fick semestra på Playa del Balcong!
Ett favoritställe så här års.  ;)

Så här såg det ut nu på kvällen på himlen.
Och nu är himlen helt molnfri och jag känner ett stort hopp om sol imorgon.
Nu känner jag mig minst sagt mör. Dags att hoppa i säng.
Dottern hade med sig en hel hög med skvallerblaskor och några roliga
böcker som vi fick i present och dem ska jag kolla lite i.
Ha en skön dag imorgon!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Hovika sa...

Härligt att ha dottern hemma. Bra gjort att fortsätta med träningen.

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla du! :)
Hoppas att du har det lika varmt och soligt som vi har. Kram!