fredag 20 juli 2012

Hotellfrukost!





Nu ska jag äta min frukost!
Är så fruktansvärt trött så att jag känner mig som en zombie.
Har hemska kramper i benen och fötterna nattetid sedan en tid
tillbaka men vet inte vad det beror på. Värre och värre blir det iallafall.

Hursomhelst så ska dottern  min rullas in på operation nu
på morgonen och sen på eftermiddagen kommer Matthias
och tar över på sjukhuset och jag ska åka hem till Dalarna
och sova och vila i några dagar.



Ha en jättebra dag!
Kram Sussie



9 kommentarer:

Caroline sa...

Thinking of you all. Wishing you a peaceful rest I'm sure you need it.

Anonym sa...

Det ser gott ut!
Skönt med lite avlastning, hoppas allt går enligt planerna med dottern.
Kram Lisbeth

Sussie sa...

Du har det verkligen jobbigt både med dig själv och med din dotters tillstånd. Hoppas det snart blir bättre med dig och omkring dig och att du får lite lugn och ro i själen, så du får möjlighet att kunna koppla av.
Jag kommer att svara på ditt mail lite längre fram.

Kram
Sussie B.

maska sa...

Hei.
Håper alt har gått bra med din datter
idag. Godt du får avlastning og kan dra hjem for å vile deg.
Magnesium skal være bra å ta når man har leggkramper.
Ha en god helg Susan.
Klem

Lotusblommans vardag sa...

Thank you Caroline for your kind comment! :)
I wish you a great weekend!

Tack för snälla kommentarer.Ha en toppenfin helg!

Tack för tipset med magnesium. :)

Kram / Hugs!

ZtorZillen sa...

Åh, va gott det ser ut! Hoppas det går bra med dottern!

Lotusblommans vardag sa...

Tack, hon börjar repa sig! :)
Och frukosten var god. ;)
Kram och ha en bra helg!

Annika sa...

God frukost.
Hoppas att din dotter mår bättre nu.

Lotusblommans vardag sa...

Tack Annika!
Ja, hon mår bättre. :)
Ha en bra söndag!