tisdag 3 juli 2012

Träningsschema vecka 27 - 2012!

En bild från dagens långpromenad.

Veckans motionsschema:

Måndag:   VILA
Tisdag:   Promenad 1 tim 30 min
Cykeltur 30 min
Onsdag:   VILA
Torsdag:   Lätt promenad 30 min
Fredag:   Gym   30 min powerwalking 4,6 km/tim
+ cykel 20 min
Lördag:   Gym   30 min gåbandet 4,6 km/tim
+ cykel 15 min
Söndag:   VILA

Min dotter nere vid båtklubben.

Idag tog vi en riktigt lång promenad nere vid hamnen och sjön.
Två timmar gick vi runt så jag är otroligt öm under fötterna nu.
Blir inget gymmande idag. Men jag skrev upp 1,5 tim som promenad.
Det blev även en ganska rask cykeltur på 30 minuter med gubben.


I kyrkparken såg vi en jättefin ankmamma med sina sju lurviga
små ankbebisar som var ute på en av sitt livs första simturer.
Nyfikna simmade de runt än hit än dit medan den duktiga
ankmamman höll koll på dem och såg till att ingen av dem
kom på villovägar. Jag älskar verkligen ankmammor!

Ha en riktigt mysig kväll!
Kram Sussie

Inga kommentarer: