måndag 24 december 2012

GOD JUL!


Jag vill önska mina läsare,
om jag har några kvar,

En riktigt God Jul och mysig helg!



Börjar om på ny kula här med Hälsobloggen efter julhelgen.

Jag har varit så trött de sista månaderna så jag har knappt orkat
göra någonting alls.

Sista månaden har jag försökt att komma till rätta med min Diabetes,
som jag fått,  men det går lite trögt. Berättar mer om det sen.

Har lagt allt mitt krut på att få ut lite julkort nu till julen och fått
iallafall lite pyssel gjort. Utöver det har jag bara sovit.

Men sista veckan har jag börjat promenera ute i snön igen.
Senast igår var jag ute på en timmes promenad.

Nu åker vi till min svärmor i ett par dagar och då hoppas
jag orka med ett par skogspromenader.

Hoppas att vi hörs och än en gång

GOD JUL!
Kram Sussie


2 kommentarer:

Minviktresa sa...

Krya på dig vännen och en god jul till dig och din familj...
Kram lisbeth

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla du! :D
God jul och varm kram till dig också!
Sussie