tisdag 8 januari 2013

Veckans träningsschema och lite matbilder!

Dagens frukost bestod av  en fruktsallad gjord på nektariner, äpple, apelsin
och vindruvor. Till det lite päronyoghurt. Smaskens!
Och två Finn Crisp med bregott.
Borde kompletterat med ett kokt ägg också men det får bli ett litet mellis
om ett par timmar.

Här kommer veckans träningsschema att fylla i
efter varje tränings- eller motionstillfälle:

Måndag:  liten promenad
Tisdag:  Gym  30 min powerwalking  BPM 136-142
( 25 min 4,7 km/tim + 5 min 3,8 km/tim )  
Onsdag:  Gym 30 min powerwalking  BPM 132-136  4,7 km/tim
Torsdag:   Vilodag!
Fredag:   Vilodag!
Lördag:   Promenad
Söndag:   Promenad

Vaknade i morse av världens smärtor igen så jag klev upp
klockan halv sju och fick hjälp av min bäste vän.
Vete kudden!



Här lite bilder på mat från veckan  som gått.
Räkpanna överst. Fiskgryta i mitten och levergryta underst.



Hade lite problem med att ladda upp bilder men läste på en
blogg att det hjälper att starta upp Google Chrome som sin
standard startsida så det gjorde jag och vips gick det att
ladda ner bilderna lätt som en plätt!  Tack Eva!


Nu måste jag krypa till sängs ett tag igen, dunkar nästan huvudet
i laptopen och ögonen vill åka igen, precis som denna lilla dam.
 Sally! Hon ser ut att ha det skönt!

För senare idag ska jag ner på gymmet och starta lite lätt med
gymmandet igen. Myser nog en stund med Vetekudden
innan så gör det förhoppningsvis mindre ont.

Ha en bra dag vad Ni än har för Er!

Sussie

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Tänk vad gott det ser ut och det är så nyttigt. Kram och pepp på dig

Lotusblommans vardag sa...

Tack Cornelia! :)
Kram och pepp!

Anonym sa...

Hitta dig via rivstartalistan, vilka fina bilder och va gott det ser ut.
Lycka till nu
Maria

Lotusblommans vardag sa...

Tack detsamma! :)

Storstadslivet efter 40 sa...

Räkpytten ser god ut.kram annette

Lotusblommans vardag sa...

Tack Annette!
Den var god. Med ris, stekt ägg och soya! ;)
Kram och pepp!