måndag 4 februari 2013

Nytt och fräscht + veckans träningsschema!

Bytte ut den gamla korgstolen som sett sina bästa dagar mot en
gammal blomsterbänk. Det blev en perfekt förvaring.
Jag tyckte att den tog för mycket plats i köket.

Nu börjar det likna något här hemma. 
Doftar rent och fräscht.
Sådant gör mig glad.
Plus att jag passade på att färga in mina handdukar i 
matchande färger.
Lila, blå och turkosa nyanser. I allt. Lyktor,
blomkrukorna i fönstret, tandborstmuggarna och sånt.
Gör att det känns mindre plottrigt.

Ja, nu trivs jag definitivt i badrummet.

Skaffade tom en blå förvaringslåda att ha i underst i
hyllan på bilden för allt jag vill ha lättillgängligt men
inte ha framme. För mycket prylar samlar bara damm!

Dagens Sally tittar fram bakom soffkudden. Ute efter palmblad
som vanligt. I hennes paradisdjungel.
Jag är nyss hemkommen från gymmet.
Ordentligt svettig. Pulsen var hög idag.
Mellan 139-147 när jag checkade på gåbandet.

Så här kommer veckans träningsschema:

Måndag:   Powerwalking 15 min  4,6 km/tim
+ motionscykel 35 min  9 km

Tisdag:   Powerwalking 15 min 4,6 km/tim
+ powerwalking 15 min 3,9 km/tim
+ 35 min motionscykel  9,27 km

Onsdag:   Powerwalking 15 min   4,3 km/tim
+ 20 min motionscykel

Torsdag:  
Vilodag


Fredag:   Powerwalking 10 min  4,6 km/tim
+ powerwalking 20 min  3,8 km/tim
+ motionscykel 30 min  9,4 km

Lördag:   Vilodag

Söndag:   Motionscykel  20 min   6 km

Ha en mysig vecka!
Kram Sussie

7 kommentarer:

Bäcka sa...

Skönt när d är rent å fräscht! Finn katt du har, å duktig du är med träningen :-) lycka till med allt /från en som har massor med vikt att bli av med

Lotusblommans vardag sa...

Tack och jättepepp till dig också! :)

maska sa...

Så flink du er. Med vasking og trim.
Det var lurt å farge håndklærne.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem.

Lotusblommans vardag sa...

Tack Marit! :)
Fortsatt trevlig vecka till dig också.
Kram.

Tjocka Tanten sa...

Wow vad duktig du är med träningen. Önskar jag kunde få fart mer på mig, är så dålig på det ;)
Kramizz

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla du. Det fixar du nog.
Kram och pepp! :)

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla du. Det fixar du nog.
Kram och pepp! :)