fredag 3 maj 2013

Trevlig helg!


Inne som hastigast för att önska en
 Trevlig helg till alla mina läsare.

30.000 besök har jag haft och det är värt att fira med
en amerikansk UP-SIDE-DOWN-CAKE.

Bakade en igår. Det var sååå länge sen jag bakade
just den här kakan. Den hade jag ofta med till Mikaelas
skola då de skulle ha Öppet hus eller typ Loppis.
Och den gick åt som smör i solsken.


Så här god ser den alltså ut när man vänder formen
upp och ner på ett serveringsfat.

Egentligen ska den vara rund och med röda cocktailbär
mitt i ananasringarna. Men jag gillar den bäst så här.
Huvudsaken är att den är god.


Saftigt och gott med den karamelliserade ananasen
och det goda ananasspadet.


Nu sitter Anders och väntar på att jag ska byta om
så att vi kan gå och handla lite. Ska bara dricka mitt
kaffe och sen blir det lite fredagshandel.

Ha det gott!
Kram Sussie

3 kommentarer:

Suzan sa...

Ser gott ut! :-)

mittilivetochjag sa...

Oj vad gott det ser ut! Kan tänka mig att det smakade. Grattis till dig för dina 30.000 besökare!
<3

Lotusblommans vardag sa...

Tack ska Ni ha!
Ja, det var gott. :)

Ha en trevlig helg!