onsdag 4 december 2013

December månads träningsjournal.


Kommer att testa något nytt from nu och året som kommer.
Att rapportera träningen per månad.
För att göra det enklare och mer överskådligt.

Så här är decembers träningsjournal.
Fyller i vart efter jag tränar.

3/12   Gym motionscykel 21 km 1 tim
5/12   Gym motionscykel 17,3 km 45 min
8/12  Lång promenad
10/12   Gym motionscykel 31 min 12,8 km
+ Easy Liner, 4 maskiner Armar  15 rep x 3/per maskin
13/12   Gym motionscykel 58 min 22 km


Ha en riktigt bra dag!
Kram Sussie

2 kommentarer:

mittilivetochjag sa...

Kan vara en bra idé.

Ledsen att jag är dålig på att blogga, kommentera och svara på kommentarer just nu. Men jag har inte samma blogglust som förut. Den kommer nog snart tillbaka.
Kram och ha en trevlig helg!

Lotusblommans vardag sa...

Det är ingen fara. Du ska ju blogga när du känner för det och för din egen skull. Inte för att det ska kännas som ett tvång.

Men jag är glad när du bloggar för jag tycker om att läsa din blogg. :)

Hoppas att du har det bra!
Kramar!