tisdag 3 juni 2014

Cirkus Wictoria 2014.


Idag var det på dagen exakt 4 år sedan
Cirkus Wictoria
var här i Smedjebacken sist och idag var de här igen.

Klart att vi måste gå på föreställningen. 
Vi älskar att gå på cirkus. Speciellt jag.


Tyvärr fick jag inte fotografera när väl föreställningen börjat.
Innan gick bra. Och utanför.


Men en del av det som var med på programmet kan Ni se
på anslagstavlan som jag tog foto på.


Väldigt härliga fina nummer om du frågar oss.
Både roligt, imponerande och spännande.

Fler bilder från pausen och cirkusområdet kommer
imorgon. Just nu är jag trött! Vansinnigt ont i häcken
trots att jag hade en sittkudde med mig. Så inget gym
idag för oss. Allt cyklande har tagit hårt på ryggslut,
rumpa och ben. Speciellt runt svanskotan där jag nu 
smörjer in med Voltaren titt som tätt.


Det var nöjda och glada som vi cyklade hemåt trots att
det blivit riktigt ruskväder nu under kvällen.


Ha det bra allihop!

Kram Sussie

2 kommentarer:

mittilivetochjag sa...

Vad kul med cirkus. Det var många år sedan jag såg en cirkusföreställning sist.
Kram!

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det var skoj! :) Även för stora barn. ;)

Ha en mysig dag!
Kram