tisdag 23 februari 2016

Ikväll blir det bio.


Ikväll är det dags att gå på bio igen.
Vi har varit urusla på det sista året. Inte en enda film.
Inte vad jag minns just nu iallafall.

Men idag blir det "The danish girl" som vi ska kolla på.
Den går här på vårt Folkets hus i Smedjebacken.

Jag vet inte så mycket om filmen. Men kollade lite
nu på nätet och fann denna länk:

Och den har ju fått flera Oscars så jag tror att
den är bra. Baserad på verkligheten också.

Mellanmål: Smoothie med yoghurt, mango och ananas.
Imorgon förmiddag ska jag få en instruktion
på gymmet och hjälp att lägga upp ett nytt
träningsprogram. 
Behöver lägga in en högre växel
 för att vara i form tills jag fyller 50 i höst.


Det var allt för nu.

Ha en mysig kväll!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Lena sa...

Var filmen bra? jag har inte varit på bio på evigheter, men det är en film jag har lust att se. Eller den går ju att se på DVD också... när den väl släpps...

Lotusblommans vardag sa...

Hej Lena!
Jo, filmen var jättebra. Mycket bättre än jag trott.
Och mycket gripande. Skådisarna gjorde ett superbra
jobb. Men så har de ju fått Oscars också vad jag vet.

Se den sen när du har möjlighet!
Kram!