tisdag 28 juni 2016

Nu är lillkillen hemma!


Nu har vi fått hem vår lille Bengalpojke.
Här ligger han på balkongen och tar igen sig i skuggan.
Vår bedömning än så länge är att han är väldigt lugn.


Och helt otroligt kelig!
Kanske vill han vara säker på att han ska få stanna hos oss?
Och kan man bli annat än förälskad i dessa gröna ögon?
Han har en jättefin blick som ser snäll och öppen ut. 


Nyfiken är han såklart. Som alla katter! Tur att han
har en liten glugg att kika ut genom. Där ute händer det
ju massor av spännande saker...




Totalt fokus. På vad det nu än är för något.

På bilderna syns även golvet jag la i början på månaden, som är
så himla skönt att gå på, och balkongnätet jag satt upp.
Tycker att det blev helt ok och hoppas
att det ska funka bra.

Vill att Tarzan ska vara säker.


Nu till något annat.
Vaknade för några nätter sedan och märkte att det var ett
mystiskt och bländande rosa sken in genom badrumsfönstret...


Gick ut på balkongen för att kika. Förstod att det antagligen
var en mycket vacker himmel på gång. Och det var det!

Klicka på bilderna för att se dem större!
Och titta!
Ord är överflödiga eller hur?



Har tagit en bloggpaus för det här med katten
har tagit en hel del av min energi.

Men jag tycker ju
att det är så roligt att fotografera så hoppas att
jag ska orka blogga och lägga upp nya foton
lite oftare igen.


Nu sitter Tarzan uppflugen på ett av de stora bruna skåpen.

Och jag ska ta en kopp kaffe i soffan. Imorgon ska jag till
Falu lasarett igen och det är inte ett dugg kul.

Ha en fin dag!
Kram Sussie

Inga kommentarer: