lördag 8 september 2018

Höstpromenad!

 En liten promenad i Ludvika när jag ändå var där på ett
ärende. Det är en salig blandning nu mellan höstlöv och
blommor som fortfarande blommar för fullt. Jag tycker
att hösten är en vacker årstid!
Snart är det riktig färgprakt ute och jag ska försöka se
till att jag hinner ta en massa fina foton på alla olika
höstfärger och lövformer innan allt är borta igen...
Prasslet när man går bland löven och den friska lite
kyliga luften gör mig rofylld. Och att få vara utomhus.
Det älskar jag. Trots att jag får ont i kroppen av att det
regnar och blåser mycket den här tiden på året.

Men om man bara klär sig varmt så är det okej.
Jag sover faktiskt med strumpor på redan! 
Man sätter ju inte på värmen inomhus förrän det
är minusgrader utomhus, tror jag.
När jag skrev om regnet kom jag ju på att jag glömt
mitt paraply på Hemköp i Ludvika förra veckan!
Hoppas att det är kvar där. Måste komma ihåg att
hämta det. Jag är expert på att glömma paraplyer.
Följ efter mig och vips så har du ett gratis paraply! 
Jag har fortfarande inte lämnat in cykeln på reparation
så det måste jag göra för nu är det ju verkligen perfekt
 att börja cykla ut i skogen med kamera och termos! 

Ha en härlig helg!
Sussie

Inga kommentarer: